همشهری آنلاین: سردار «سید مسعود جزایری» معاون ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه اهتمام به قانون باید رویکرد همگانی باشد، گفت: پیوست نگاری در اجرای مأموریت ها یک اصل مهم است.

جزایری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار جزایری در نوزدهمین گردهمایی سراسری معاونان اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی ناجا با تحلیل و نگاه كلان به مسائل كشور از دیدگاه مقام معظم رهبری، افزود: معاونت اجتماعی نقش مهمی در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب دارد.

وی با بیان اینكه درك درست از تغییرات اجتماعی از دیگر وظایف معاونت اجتماعی است، افزود: باید تغییرات سال های آتی را رصد كرده و بتوانیم متناسب با فرهنگ دینی و اجتماعی راهكار ارائه دهیم.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادكل نیروهای مسلح ادامه داد: با پیشرفت علم و فناوری در سبك زندگی، دموكراسی، مفهوم قدرت، امنیت، سرمایه و خانواده دچار تغییر هستیم و لازم است همزمان با این تغییرات، آینده نگری های لازم را نیز داشته باشیم.

جزایری در ادامه بر لزوم اتخاذ آینده پژوهی همزمان و توأمان با تغییرات اجتماعی تأكید كرد و گفت: به سهم خود در مدیریت تغییرات اجتماعی باید سهیم باشیم.

وی تصریح كرد: معاونت اجتماعی ناجا دارای كاركنان فرهیخته است و باید در حوزه تغییرات اجتماعی رویكرد مدیریتی اتخاذ شود.
جزایری با اشاره به اینكه پیوست نویسی از الزامات هر اقدامی است، توضیح داد: پیش از انجام هر اقدامی باید ابعاد مختلف آن را بررسی و در راستای جلوگیری از هجمه ها پیوست نگاری انجام شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد كل نیروهای مسلح خاطر نشان كرد: پیوست نگاری در انجام اقدامات می تواند پاسخ مناسبی به پرسش های موافقان و مخالفان طرح و همچنین رسانه ها بدهد.

وی تأكید كرد: پیش از انجام هر اقدام در هر رده تخصصی ناجا، معاونت اجتماعی باید دریافت پیوست آن فعالیت را مطالبه كند.

جزایری افزود: ناجا در انجام اقدامات ارزشی پیشگام است و ارائه پیوست نگاری دقیق همراه با برخی اقدامات كارساز است.

جزایری در ادامه گفت: معاونت اجتماعی باید در راستای ارتقاء خوداتكایی و خودباوری در مجموعه ناجا راهكارهای قابل اجرا ارائه كند.

وی اظهارداشت: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در تقویت خوداتكایی و خودباوری كاركنان نقش مهمی دارد.

جزایری همچنین با تأكید بر قانون مداری در هر موقعیت و شرایطی و اینكه اهتمام به قانون باید رویكرد همگانی داشته باشد، گفت: باید كیفیت افزایی به جای كمیت گرایی در همه امور جایگزین شود.

کد خبر 331910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha